lördag 13 juni 2009

Jag blev överraskad av de mina!



3 kommentarer:

Unknown sa...

uj, va trevligt! Vad ser jag på bordet? En mojito, en pina colada kanske? Den rosa, vad är det? En Sex on the beach eller en Orgasm kanske? Och den i det långa glaset, en strawberry daiquiri? Nu får du rätta mig eller ge mig beröm om jag hade rätt i någon instans, Tiny! Ses snart!

Unknown sa...

Finfint! Jag kunde inte komma (och fick naturligtvis inget säga), men det ser ju ut att ha blivit lyckat ändå =)

Vi passade ju på att åka till en lite närmare belägen storstad när vi inte kunde följa med till NY, och en närmare beskrivning av det äventyret finnes snart i resdagboken. Pöss!

Tiny sa...

Mia! Den rosa är en Cosmopolitan. Ej min dock. skulle ju vänta med att dricka en sådan till NY! Resten är rätt!

Karin!...say what..nu futtar jag nada igen?